Ljubezen

Ljubezen? Čustvo, ki ga vsak posameznik pokaže drugače, čuti drugače in dojema drugače. Tudi način na katerega vsak izrazi ljubezen je drugačen, zato tudi lahko pride do konflikta. Sama lahko rečem, da sem že čutila tisto ljubezen, da sem tudi sama že mariskaj prestala, a sem se vsakokrat naučila nekaj popolnoma novega o sebi in odnosu z drugimi. Zanimivo mi je bilo vedno, da nekateri ljudje lahko zgradijo zid okoli srca, ne pustijo blizu oseb, sama sicer nisem taka, a bi si vcasih zelela, da bi bila, da bi mogoče trpela manj? No, pa si vsakič rečem, okej pusti si verjeti, da nekje obstaja nekdo, ki te bo imel rad točno tako, kakršna si. In kot sem rekla, vsak drugače pokaže ljubezen, nekdo to dojema kot kup daril za sebi drago osebo, nekdo lepe besede in cas namenjen tej osebi, kot sem rekla vsak po svoje. A če sem se kaj naučila v teh letih je, da ni vsaka "ljubezen", ki jo jaz vidim, tudi dejansko ljubezen. Za vse tiste, ki to berete, polagam roko na srce, kar večina ljudi pravi, tisti, ki vas imajo radi, pa naj bo to partner/partnerica, prijatelj/prijateljica, družinski člani ali druge pomembne osebe v našem življenju, tistemu, ki mu je mar zate, ti bo to pokazal brez prisile in pritiska, in seveda to kar bo pokazal oziroma nakazal z dejanji je odraz tega kar dejansko čuti. Sama vidim veliko punc/fantov, in seveda sama pri sebi, kako včasih slepo verjamemo osebi, ker si želimo to osebo v življenju, ker tudi če nam ne poklanja svojega časa, in sprejmemo 1% osebe in njenega truda, mislimo, da si to zaslužimo in sprejmemo ljubezen. Takšno ljubezen v kakršnikoli obliki si ne zasluži nihče. Sama sem mnenja, da si čusto vsaka oseba na tem svetu zasluži osebo, osebe v življenju, ki jim je in jim bo mar, in bodo tu ko je vse najboljše in tudi ko ne bo vse ravno lepo. In sama vidim, da veliko oseb velikokrat "zniža kriterij" za odnos z neko osebo, enostavno zaradi tega, ker si želimo osebo v življenju, a tu je ta lekcija, ki si jo sama ponavljam in resnično upam da bo kmalu tudi v moji glavi ostala, če si nekdo želi biti v tvojem življenju in biti del tvojega življenja bo tu! Kdor pa ni, ker si sam ne želi, pa naj mu/ji bodo vrata na široko odprta in vsa zahvala za lekcijo, ki jo je ta oseba dala. Vedno tukaj tudi pomislim, in se zahvalim osebam, ki so bile tukaj vedno, ki so stale ob strani, ki niso obupali nad nami, še ko sami nismo več upali. Naj v vsakem od vas, ki prestaja kaj podobnega ostane v mislih, kako zelo si vredna/vreden, veliko več od oseb, ki si ne želijo biti v našem življenju, so vredne tiste, ki so tu! Kot pravijo, ko se ena vrata zaprejo, se nekje nova odprejo, tako tudi za vse upam, da nikoli ne izgubite/izgubimo upanja v LJUBEZEN!
-M

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Hvaležnost